Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Dyżury członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w grudniu 2022 roku odbędą się w następujących dniach i godzinach:
Grażyna Kiljan – Przewodnicząca
- 19.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 17:10
- 20.12.2022 r. – w godz. 09:00 – 11:00
- 28.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 17:10 - kontrola punktu sprzedaży napojów alkoholowych
- 30.12.2022 r. – w godz. 09:00 – 10:00
Członkowie:
Elżbieta Kobuszewska i Krystyna Nasiadka
- 09.12.2022 r. – w godz. 10:00 – 11:00
- 13.12.2022 r. – w godz. 10:00 – 11:00
- 16.12.2022 r. – w godz. 10:00 – 12:00 - kontrola punktu sprzedaży napojów alkoholowych
- 29.12.2022 r. – w godz. 10:00 – 12:00
Małgorzata Konieczna
- 01.12.2022 r. – w godz. 15:40 – 16:40
- 02.12.2022 r. – w godz. 09:15 – 11:15
- 06.12.2022 r. – w godz. 15:40 – 16:40
- 28.12.2022 r. – w godz. 15:00 – 17:00 - kontrola punktu sprzedaży napojów alkoholowych
Agnieszka Pogorzelska
- 01.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 16:10
- 12.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 17:10
- 13.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 16:10
- 28.12.2022 r. – w godz. 15:10 – 17:10 - kontrola punktu sprzedaży napojów alkoholowych
Jolanta Wiśniewska - Tarlaga
- 07.12.2022 r. – w godz. 15:15 – 17:15
- 14.12.2022 r. – w godz. 16:15 – 17:15
- 16.12.2022 r. – w godz. 10:00 – 12:00 - kontrola punktu sprzedaży napojów alkoholowych
- 21.12.2022 r. – w godz. 16:15 – 17:15
Posiedzenia MKRPA odbędą się dnia 05 i 27.12.2022 r. – o godz. 16.00.
Tego dnia w godzinach 16.00 – 17.00 są dostępni wszyscy członkowie komisji
dla potrzebujących kontaktu klientów.
Dyżury członków MKRPA odbywają się w pok. 25 – parter
Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel. (czynny w czasie dyżuru) – (22) 51-22-164 lub (22) 51-22-000 wew. 164